Przejdź do głównej zawartości

Opinie

Opinie

  •  Przy rejestracji można od razu otrzymać punkty (wstępna ankieta plus uzupełnienie profilu)

    Na zdjęciu widać możliwe nagrody i ilość potrzebnych punktów, obecnie moja liczba punktów jest mała, ponieważ niedawno wykonałam przelew bankowy :)
  • Zaproszenie do ankiet przychodzi co jakiś czas (częstotliwość zależna od osobistego profilu) na email, dlatego polecam do sprawdzania, czy jakiś nie ma.
  • Istniej możliwość, że nie zakwalifikujemy się do ankiety, lecz mino to dostajemy symboliczną ilość punktów, 20 lub więcej
  • Ankiety są różnie punktowane, w zależności od jej długości, ja najwięcej dostałam 1900 za jedną ankietę
  • Z początku nie szło mi to szybko, lecz gdy zaczęłam zapraszać znajomych, poszło z górki, dzięki nim zarobiłam więcej niż na samych ankietach.
    Za poleconego dostajemy 20% wartości punktów jakie uzyskał
    Zdjęcie ukazuje ile punktów z poleconych zarabiają najlepsi (punkty obejmują tylko III kwartał 2020 roku, a dopiero się zaczął)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Witam i zapraszam

Witam na moim blogu,   Chciałabym, go poświęcić stronom, gdzie można wypełniać płatne ankiety, pisze z własnego doświadczenia i wybieram tylko te sprawdzone, z których sama korzystam i które mi przypadły do gustu :) zapraszam bo warto i proszę się nie zniechęcać z początku, jak się w to wprawicie to będziecie zarabiać więcej :) Tu wstawiam linki do obecnych stron, na których zarabiam, obok każdej strony jest też opis :) Opinie.pl  opis => tu marketagent.com opis  =>  tu badanie-opinii opis => tu studentswatch opis => tu  Poznaj.to opis => tu zapraszam ;)

Marketagent

Marketagent  Zarabia się w EURO Przy rejestracji dostaję się na start 150 punktów 100 punktów to 1 euro Wypłata 10, 25 lub 50 Euro  Na stronie pojawiają się ankiety a także rozszerzenie profilu, za które dostajemy punkty Trzeba się logować i sprawdzać czy są dostępne ankiety Możliwe wypłaty na podane konta lub cele charytatywne jak ktoś nie ma paypal-a może szybko i za darmo założyć :) za poleconego dostajemy 50  punktów Link do strony:  https://rejestracja.opinie.pl/zapros.htm?u=76602084